مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-10سياسي

مساجد استان سمنان پویش «شنبه های کتاب» برگزار می کنند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سمنان گفت: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در سطح کانون های مساجد استان با محوریت طرح ملی ایران قوی در قالب پویش شنبه های کتاب برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی موسوی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل کانون های فرهنگی هنری مساجد سمنان با بیان اینکه برنامه های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با محوریت طرح ملی ایران قوی در قالب پویش شنبه های کتاب مساجد به صورت مجازی برگزار می شود، ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در قالب این پویش پوستر، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، عکس و فیلم از اجرای طرح شنبه های کتاب و نیز صحبت های مسئولان ارشد نظام و استان درباره اهمیت کتاب را تهیه و به در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

وی با اشاره به معرفی کتاب های مفید در قالب این پویش، افزود: کتابخانه مسجد توسط کتابداران خود از طریق فضای مجازی و کانال اطلاع رسانی کانون برای گروه های سنی کتاب هایی را معرفی کنند که بتوان آنها را تهیه و از آن استفاده بهینه کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان همچنین ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم با محوریت تقدیر از فعالان حوزه کتاب یکی دیگر از برنامه های پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد استان سمنان پویش «شنبه های کتاب» برگزار می کنند

مساجد استان سمنان پویش «شنبه های کتاب» برگزار می کنند