مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 19:052020-11-09اقتصادي

استقرار نمایندگی گمرک در واحدهای صنعتی بزرگ استان سمنان


استاندار سمنان با اشاره به پیگیری استقرار نمایندگی گمرک در واحدهای صنعتی بزرگ استان، گفت: این کار می تواند به تسهیل تولید و اشتغال پایدار کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر شامگاه دوشنبه در دیدار ویدئو کنفرانسی با رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در سالن کوثر استانداری با بیان اینکه استقرار نمایندگی گمرک در واحدهای صنعتی بزرگ استان سمنان برای تسهیل در امور گمرکی باید مدنظر قرار گیرد، تاکید کرد: این امر به اشتغال پایدار در سطح استان کمک می کند.

وی خاطر نشان کرد: استقرار گمرک در منطقه 480 هکتاری ویژه اقتصادی گرمسار از مطالبه جدی استانداری سمنان از گمرک جمهوری اسلامی ایران است که در این جلسه ویدئو کنفرانسی مباحث خوبی برای انجام این امر برای رونق کسب و کار و اشتغال در استان بررسی شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: مشکلات زیرساختی در بحث استقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار وجود داشت که با تفاهم دو طرف قرار شد در بحث حضور گمرک در این منطقه و رفع مشکلاتی که از قبل وجود داشت، تسریع شود.

آشناگر اضافه کرد: در این جلسه جزییاتی از چگونگی نصب دوربین، استقرار نیروی انسانی گمرک و خروج و ورود قطعات تولیدی و دیگر موارد در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار مباحثی مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نمایندگی گمرک در واحدهای صنعتی بزرگ استان سمنان

استقرار نمایندگی گمرک در واحدهای صنعتی بزرگ استان سمنان