مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 14:252020-11-09سياسي

اصلاح هندسی و ایمن سازی، مهمترین راهکار کاهش حوادث ترافیکی است


مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی گفت: اصلاح هندسی و ایمن سازی، طراحی میدان و تقاطع غیرهمسطح مهمترین راهکار کاهش حوادث ترافیکی است که باید این قبیل طرح ها در شورای ترافیک به تصویب برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا نوازنی ظهر دوشنبه در حاشیه پنجمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان مرکزی در جمع خبرنگاران در اراک، اظهار کرد: در این جلسه چندین طرح ترافیکی از قبیل میدان ورودی روستای کوکان شهرستان تفرش، تقاطع غیر هم سطح روستای سنجه باشی در محور محلات- خمین، اتصال خیابان شهید قندی به خیابان دکتر آشتیانی، اصلاح هندسی پیچ انتهای بلوار ولیعصر شهر محلات و طرح هدایت ترافیک به منظور اجرای خط انتقال آب در مسیر بلوار کرهرود شهر اراک مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی ادامه داد: میدان ورودی روستای کوکان شهرستان تفرش در محل تقاطع قرار گرفته و به نحوی محلی پر حادثه است، این موضوع بنا به درخواست فرمانداری تفرش به مشاور اطلاع داده شده تا در راستای کاهش حوادث در این نقطه طراحی های لازم را انجام دهد و طرح مشاور در این خصوص پس از تصویب در کمیته فنی مصوب شد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری مرکزی در خصوص ایجاد تقاطع غیر همسطح روستای سنجه باشی در محور محلات- خمین بیان کرد: در محور خمین به محلات در یک سه راهی شاهد حوادثی هستیم زیرا کسانی که از سمت خم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح هندسی و ایمن سازی، مهمترین راهکار کاهش حوادث ترافیکی است

اصلاح هندسی و ایمن سازی، مهمترین راهکار کاهش حوادث ترافیکی است