مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 11:502020-11-09دانش

تمامی مراحل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز به صورت مجازی انجام می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میررضا مجیدی، رییس دانشگاه تبریز در خصوص نحوه ی ثبت نام دانشجویان دورودی جدید دانشگاه تبریزگفت: تمامی مراحل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید به صورت مجازی انجام می شود و حتی درخواست کرده ایم که بحث معافیت تحصیلی و .

- رییس دانشگاه تبریز گفت: تمامی مراحل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید به صورت مجازی انجام می گیرد و دانشجویان باید مدارک را نیز به صورت اینترنتی ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میررضا مجیدی، رییس دانشگاه تبریز در خصوص نحوه ی ثبت نام دانشجویان دورودی جدید دانشگاه تبریزگفت: تمامی مراحل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید به صورت مجازی انجام می شود و حتی درخواست کرده ایم که بحث معافیت تحصیلی و امور مربوط به نظام وظیفه نیز بصورت مجازی انجام شود.

اما به دلیل اینکه این موضوع از اختیار ما خارج است، نمی توانیم قول صد درصدی بدهیم، ولی از طریق معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری پیگیر موضوع هستیم.

مجیدی در رابطه با برگزاری کلاس های دانشجویان ورودی جدید نیز خاطرنشان کرد: در این خصوص دو برنامه را طراحی کرده بودیم که برنامه اول عبارت بود از تعویق نیمسال تحصیلی و برنامه ی دوم نیز ارائه ی حداقل واحد های درسی بود تا دانشجویان بتوانند دروس ارائه شده را تا پایان این نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مراحل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز به صورت مجازی انجام می گیرد

تمامی مراحل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز به صورت مجازی انجام می گیرد