مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 09:502020-11-09پزشكي

برخورد با پلتفرم های اینترنتی عرضه کننده مکمل های ورزشی و تغذیه ای


سخنگوی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه فروش دارو و انواع مکمل های ورزشی و تغذیه ای در فضای مجازی ممنوع است، گفت: تنها داروخانه های اینترنتی دارای مجوز از سازمان غذا و دارو، - سخنگوی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه فروش دارو و انواع مکمل های ورزشی و تغذیه ای در فضای مجازی ممنوع است، گفت: تنها داروخانه های اینترنتی دارای مجوز از سازمان غذا و دارو، مجاز به عرضه این فراورده ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کیانوش جهانپور در خصوص فروش مکمل های غذایی در فضای مجازی و برخی پلتفرم های اینترنتی اظهار کرد: به طورکلی فروش دارو و هرگونه مکمل تغذیه ای یا ورزشی نیز در فضای مجازی و پلتفرم های اینترنتی به جز داروخانه های آنلاین مجاز، ممنوع است.

وی افزود: تنها داروخانه های اینترنتی دارای مجوز، مجاز به فروش مکمل ها در پلتفرم های اینترنتی هستند و این داروخانه ها نیز برای فروش آنلاین باید از سازمان غذا و دارو یا معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی مجوزهای لازم را کسب کنند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، جهانپور با بیان اینکه هیچ تبعیضی در نحوه فعالیت این پلتفرم ها صورت نمی گیرد، گفت: فروش مکمل در پلتفرم های مجازی به جز داروخانه های اینترنتی مجاز نیست و در صورت تخطی با متخلفان برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با پلتفرم های اینترنتی عرضه کننده مکمل های ورزشی و تغذیه ای

برخورد با پلتفرم های اینترنتی عرضه کننده مکمل های ورزشی و تغذیه ای