مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-09سياسي

چرا مردم نسبت به آینده بی تفاوت شدند؟


عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه شهرکرد با ابراز این عقیده که دلایل متعددی برای کاهش انگیزه و امید در بین مردم نسبت به سرنوشت کشور وجود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مجتبی نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص علل آنچه بی‌تفاوتی مردم به‌ویژه جوانان در سرنوشت کشور و کاهش امید در بین آن‌ها می‌خواند، اظهار کرد: چند عامل موجب شده است مردم در حوزه سیاسی، اجتماعی و مشارکت عمومی انگیزه خود را از دست بدهند که مهم‌ترین عامل آن در شرایط فعلی مشکلات اقتصادی است.

عضو هیات علمی گروه معارف و علوم انسانی دانشگاه شهرکرد افزود: نمی‌توان از مردمی که دغدغه مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند، انتظار مشارکت حداکثری در موضوعات اجتماعی، سیاسی و .

را داشته باشیم، این موضوع در تمامی کشورهای جهان نیز وجود دارد.

نوروزی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی همچنین موجب می‌شود، مردم فکر کنند نظر و دیدگاه آن‌ها توسط کارگزاران و مسئولان مورد توجه واقع نشده است و این مسئله انگیزه آن‌ها را برای مشارکت در موضوعات مختلف کاهش می‌دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی، فساد در حوزه‌های مدیریتی را از دیگر عوامل کاهش مشارکت، انگیزه و امید در بین مردم کشور عنوان کرد و گفت: افزایش فساد در بین مدیران موجب می‌شود، مردم فکر کنند، مشارکت آن‌ها در موضوعاتی مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مردم نسبت به آینده بی تفاوت شدند؟

چرا مردم نسبت به آینده بی تفاوت شدند؟