مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-09سياسي

ایزوایکو می تواند تکیه گاهی قوی برای صنایع داخلی باشد


کشتی سازی می تواند تکیه گاهی قوی برای صنایع داخلی باشد و امید است که این نگاه اعتماد محور در دیگر بخش های مرتبط نیز شکل بگیرد که باعث جلوگیری از هدررفت سرمایه و داشته های کشور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید رضاییان مدیرعامل ایزوایکو در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: کشتی سازی می تواند تکیه گاهی قوی برای صنایع داخلی باشد و امید است که این نگاه اعتماد محور در دیگر بخش های مرتبط نیز شکل بگیرد که باعث جلوگیری از هدررفت سرمایه و داشته های کشور و همچنین تقویت نقاط قوت تولیدکنندگان و صنایع داخلی باشد.

وی افزود: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور و از بزرگترین مجموعه های صنایع دریایی خاورمیانه محسوب می شود که به واسطه نوع و شکل فعالیتی که دارد تحت عنوان صنعت مادر شناخته می شود و تاثیرمستقیم و غیرمستقیم بر دیگر صنایع کشور دارد؛ از این رو در تمامی دنیا نگاهی استراتژیک به این صنعت وجود دارد که عموماً باعث شکل گیری حمایت هایی عظیم از این ظرفیت است.

مدیرعامل ایزوایکو خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر مجتمع ایزوایکو پیشرفت چشمگیری هم در بخش تعمیرات شناورهای بزرگ از جمله نفتکش ها داشته است که امروزه با بومی سازی دانش در این بخش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزوایکو می تواند تکیه گاهی قوی برای صنایع داخلی باشد

ایزوایکو می تواند تکیه گاهی قوی برای صنایع داخلی باشد