مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-09بين الملل

واکنش ترکی الفیصل به پیروزی بایدن


رییس اسبق سازمان اطلاعات عربستان سعودی در واکنش به اعلام پیروزی «جو بایدن» در انتخابات گفت کشورش بزرگترین شریک راهبردی واشنگتن در منطقه است و فلسطینی ها هستند که باید نگران باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ترکی الفیصل  رییس اسبق سازمان اطلاعات عربستان سعودی گفت که جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا به حکم تجربه ای که به عنوان عضوی در سنا و معاونت ریاست جمهوری در دوره باراک اوباما کسب کرده، با منافع آمریکا در منطقه کاملا آشنا است.

وی در گفت وگوی اختصاصی با شبکه اسکای نیوز ، با اشاره به اینکه عربستان سعودی بزرگ ترین شریک راهبردی واشنگتن در منطقه محسوب می شود، بر تحکیم و تقویت روابط میان دو کشور در تمامی سطوح تاکید کرد.

این شاهزاده سعودی که زمانی در انگلیس و آمریکا سفیر بود، افزود که روابط و همکاری مشترک در سطح امنیتی برای مقابله با خطر تروریسم به طور کلی نه در سطح منطقه که در سطح جهان میان دو کشور بسیار نزدیک به یکدیگر است و این به معنای تبادل اطلاعات، اقدام برای عملیات مشترک و سایر فعالیت های مرتبط با مقابله با خطر القاعده و داعش است.

ترکی الفیصل در ادامه به این موضوع اشاره کرده که جده نخستین میزبان ائتلاف بین المللی برای مقابله با خطر داعش در منطقه در سال 2014 بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترکی الفیصل به پیروزی بایدن

واکنش ترکی الفیصل به پیروزی بایدن