مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-09فرهنگي

چاپ دوم «کالک تشکیلات» منتشر شد


چاپ دوم مجموعه سه جلدی «کالک تشکیلات» با اصلاحات و ویرایش جدید منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجموعه سه جلدی کالک تشکیلات ( سامانه مدیریت و برنامه ریزی تشکل های دانشجویی بسیج دانشجویی) که شامل سه کتاب جوانه ( رشد و کادرسازی در تشکل های دانشجویی)، مغناطیس (جذب و مخاطب شناسی برای تشکل های دانشجویی) و موازنه ( مدیریت و برنامه ریزی در تشکل های دانشجویی) است، با اصلاحات و ویرایش جدید به چاپ دوم رسید.

در چاپ دوم این مجموعه کتاب های آموزشی، علاوه بر اصلاحات منابع، پانویس ها، اصلاحات ویرایشی و غیره، به کتاب موازنه یک ضمیمه کاربردی برنامه ریزی و هدف گذاری در تشکل اضافه شده و در کتاب مغناطیس نیز با تغییرات محتوایی و ساختاری، فرایند جذب مفصل تر ، تخصصی تر و عملیاتی تر شده است و محتوای کتاب جوانه هم با اضافه شدن منابع جدید، متقن تر و کتاب از جهت خوانش، روان شده است.

  علاقه مندان و دانشجوهای عضو تشکل می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نسخه ی الکترونیک و چاپی مجموعه ی سه جلدی کالک تشکیلات به سایت https://kalk.

ir مراجعه کنند.

گفتنی است چاپ اول این مجموعه، آذرماه سال 98 به چاپ رسیده بود و با چاپ دوم آن، مجموع تیراژ کالک تشکیلات به شش هزار نسخه رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ دوم «کالک تشکیلات» منتشر شد

چاپ دوم «کالک تشکیلات» منتشر شد