مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-09سياسي

وضعیت شهر پارسیان قرمز و خاص است/با تهدیدکنندگان سلامت جامعه برخورد می کنیم


فرماندار شهرستان پارسیان با بیان اینکه وضعیت شهر پارسیان قرمز و خاص است، تصریح کرد: در این بحران سوم، نیازمند کمک و همیاری بیشتر اصناف هستیم چرا که اصناف از لحاظ کمی حجم وسیع و گسترده ای دارند.

- ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان پارسیان با بیان اینکه وضعیت شهر پارسیان قرمز و خاص است، تصریح کرد: در این بحران سوم، نیازمند کمک و همیاری بیشتر اصناف هستیم چرا که اصناف از لحاظ کمی حجم وسیع و گسترده ای دارند.

رضاپور در گفت و گو با ایسنا، از اعمال محدودیت های جدید ویژه کرونایی در شهرستان پارسیان خبر داد و افزود: این اعمال محدودیت ها ویژه کرونایی بنا بر تصمیم ستاد مدیریت کرونای استان و شهرستان پارسیان به دلیل موقعیت ویژه و استراتژیک شهرستان پارسیان و قرار گرفتن آن در وضعیت قرمز است.

فرماندار شهرستان پارسیان ضمن تاکید بر اینکه با افرادی که سلامت جامعه را تهدید می کنند، به شدت برخورد می شود، تصریح کرد: تمامی مراسمات عروسی، ترحیم و دیگر مناسبت ها که موجب تجمع افراد می شود، لغو و با متخلفین برخورد جدی صورت می گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه گرفتار این ویروس منحوس هستیم و متأسفانه آمار در شهرستان پارسیان بسیار بالا رفته، مجبور هستیم که محدودیت های جدیدی برای فعالیت واحدهای صنفی در نظر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شهر پارسیان قرمز و خاص است/با تهدیدکنندگان سلامت جامعه برخورد می کنیم

وضعیت شهر پارسیان قرمز و خاص است/با تهدیدکنندگان سلامت جامعه برخورد می کنیم