مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 04:452020-11-09پزشكي

میزان شیوع چاقی در زنان آذربایجان شرقی بالا است


مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده مرکز بهداشت آذربایجان شرقی گفت: میزان شیوع چاقی در میان زنان آذربایجان شرقی و همچنین در کودکانمان بالا است.

- مدیرگروه سلامت جمعیت و خانواده مرکز بهداشت آذربایجان شرقی: میزان شیوع چاقی در زنان آذربایجان شرقی بالا است ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده مرکز بهداشت آذربایجان شرقی گفت: میزان شیوع چاقی در میان زنان آذربایجان شرقی و همچنین در کودکانمان بالا است.

ناصر رهبری در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: شیوع اختلالات خلقی مانند افسردگی و افسردگی پس از زایمان نیز در میان زنان استان بالا است.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از مراجعان به مراکز بهداشتی و درمانی را زنان تشکیل می دهند، متذکر شد: مشغله ی کاری و مسایل اقتصادی و معشیتی باعث شده است تا آقایان کم تر به مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه کنند، خانم ها به جهت اینکه مدیریت منزل، پرورش و تربیت کودکان و بارداری را به عهده دارند، بیشتر مراجعه می کنند و ذات و جسمشان به گونه ای است که اگر مراقبت نکنند، عارضه ی بیشتری می بینند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ی سلامت زنان، اظهار کرد: بیشترین مراجعه کنندگان چه در بخش بهداشت و چه در بخش درمان عمدتا خانم ها هستند، از این رو بیشترین خدمات و برنامه های حوزه ی بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان شیوع چاقی در زنان آذربایجان شرقی بالا است

میزان شیوع چاقی در زنان آذربایجان شرقی بالا است