مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 18:202020-11-08اقتصادي

شهرستان تفتان بعنوان قطب تولید آبزیان در استان تبدیل خواهد شد


پس از پیگیرهای فرماندار شهرستان تفتان روز گذشته تیمی از سازمان شیلات ایران بهمراه رییس و اعضای انجمن هاسب و مدیر کل شیلات استان به منظور شناسایی و توسعه صنعت آبزی پروری وارد شهرستان تفتان شدند و از دو مرکز مداربسته تولید و تکثیر پرورش ماهی و چند استخر .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان پس از پیگیرهای فرماندار شهرستان تفتان روز گذشته تیمی از سازمان شیلات ایران بهمراه رییس و اعضای انجمن هاسب و مدیر کل شیلات استان به منظور شناسایی و توسعه صنعت آبزی پروری وارد شهرستان تفتان شدند و از دو مرکز مداربسته تولید و تکثیر پرورش ماهی و چند استخر الگویی پرورش آبزیان بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا واعظ مهدوی رییس انجمن هاسب در این بازدید استعداد و منابع آبی مناسب شهرستان تفتان را برای تولید آبزیان در استان بینظیر خواند و افزود: انجمن هاسب برای توسعه صنعت آبزی پروری در کنار فرمانداری و اداره کل شیلات خواهد بود.

فریبا برنایی بجد فرماندار شهرستان تفتان نیز در این بازدید از تدوین سند توسعه صنعت آبزی پروری این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان تفتان با دارا بودن دو مرکز بزرگ سیستم مداربسته تولید و تکثیر پرورش ماهی و همچنین 111 استخر پرورش ماهی ؛ آمادگی تولید بیش از 2000 تن انواع آبزیان را دارد که لازم است اداره شیلات در جهت تحقق و اجرایی شدن سند آبز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان تفتان بعنوان قطب تولید آبزیان در استان تبدیل خواهد شد

شهرستان تفتان بعنوان قطب تولید آبزیان در استان تبدیل خواهد شد