مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 16:152020-11-08سياسي

راه اندازی سامانه جامع روابط کار در استان قزوین


مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان قزوین از راه اندازی سامانه جامع روابط کار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی، رضا گروسی از راه اندازی سامانه جامع روابط کار خبر داد و اظهار کرد: تمامی مراحل دادرسی و شکایات کارگر و کارفرمایی به صورت الکترونیکی توسط سامانه جامع روابط کارانجام می شود.

وی ادامه داد: کارگران و کارفرمایان برای استفاده از خدمات این سامانه از جمله ثبت شکایت و دادخواست ها باید ابتدا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام کنند و سپس می توانند شخصاً با ورود به سامانه جامع روابط کار به نشانی www.

prkar.

mcls.

gov.

ir از خدمات آن استفاده کنند.

گروسی بیان کرد: سامانه جامع روابط کار با هدف افزایش سلامت اداری و سرعت در انجام امور راه اندازی شد و کارگران و کارفرمایان می توانند شکایت خود را به صورت الکترونیکی و بطور غیر حضوری انجام دهند.

وی افزود: ارتباط کارگران و کارفرمایان از این پس با مجموعه ادارات تعاون، کار ورفاه اجتماعی از طریق سامانه جامع روابط کار بر اساس پرونده الکترونیک تشکیل داده شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: صرفاً با یک بار مراجعه برای همیشه و در حقیقت این اقدام احراز هویت کارگری بوده و ربطی به اشتغال در واحد فعلی و آینده آنها ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه جامع روابط کار در استان قزوین

راه اندازی سامانه جامع روابط کار در استان قزوین