مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 14:002020-11-08اجتماعي

تربیت دینی دانش آموزان را در مقابل هجمه ها واکسینه می کند


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بابیان اینکه تربیت دینی دانش آموزان را در مقابل هجمه ها واکسینه می کند، گفت: آموزش و پرورش به دنبال انسان سازی است.

- محمد پورداوود در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با بیان اینکه آموزش و پرورش طی دو سال گذشته به عنوان دستگاه برتر نماز در استان همدان معرفی و تقدیر شده است؛ اظهار کرد: در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز نیز آموزش و پرورش استان در بین تمام دستگاه های اجرایی کشور رتبه نخست را کسب کرد.

وی با بیان اینکه برای اجلاس سراسری نماز جلسات متعددی برگزار شده و آمادگی لازم برای برگزاری آن وجود دارد گفت: جلسات پیش اجلاس نماز دانش آموزی با حضور مسئولان استان برگزار شده و جلسه اقامه نماز استانی هم به صورت مجازی برای آموزش و پرورش و همه دستگاه ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه از همه ظرفیت ها برای اجلاس کمک گرفته شده است؛ عنوان کرد: در مراسم تقدیر از دستگاه های برتر نماز برای دومین سال متوالی، آموزش و پرورش به دلیل اهتمام ویژه به توسعه و ترویج نماز به عنوان برتر شناخته شد.

وی با ارزشمند دانستن محور اجلاس بیست و نهم که پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد است؛ بیان کرد: پیوند سه عنصر خانه، مدرسه و مسجد با نماز رویکرد بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت دینی دانش آموزان را در مقابل هجمه ها واکسینه می کند

تربیت دینی دانش آموزان را در مقابل هجمه ها واکسینه می کند