مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 11:302020-11-08بين الملل

خطوط سیاست خارجی بایدن


با توجه به اینکه «آمریکا نخست» عنوان اصلی و عمده سیاست خارجی ترامپ بود، بسیار محتمل است که سیاست خارجی بایدن در صورت پیروزی، بازگشت به سیاست سنتی آمریکا در دوره بعد از جنگ جهانی دوم باشد که هر دو حزب اصلی آمریکا درباره خطوط اصلی آن اجماع داشتند.

- با توجه به اینکه آمریکا نخست عنوان اصلی و عمده سیاست خارجی ترامپ بود، بسیار محتمل است که سیاست خارجی بایدن در صورت پیروزی، بازگشت به سیاست سنتی آمریکا در دوره بعد از جنگ جهانی دوم باشد که هر دو حزب اصلی آمریکا درباره خطوط اصلی آن اجماع داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کوروش احمدی در ادامه یادداشت خود در روزنامه شرق نوشت: به این معنا که بایدن در مواردی به سرعت و در مواردی با تأنی و آرامی، سیاست خارجی ترامپ را معکوس خواهد کرد و به سیاست خارجی سنتی آمریکا بازخواهد گشت.

در حالی که ترامپ در چارچوب سیاست آمریکا نخست ، ناسیونالیسم اقتصادی، سیاست های حمایتی، دشمنی با تجارت آزاد و روند جهانی شدن را در دستور کار داشت، بایدن در جهت فاصله گرفتن از این سیاست ها حرکت خواهد کرد.

البته گفتنی است که هم زمان شبح وجهی از سیاست خارجی ترامپ که به نحوی دیگر از طرف برنی سندرز هم تقویت می شد، تا مدت ها بر هر دو حزب سنگینی خواهد کرد؛ وجهی که معطوف به بازگرداندن مشاغل ازدست رفته بر اثر روند جهانی شدن بود و مورد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط سیاست خارجی بایدن

خطوط سیاست خارجی بایدن