مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-08سياسي

داستان یک شبه تعهد و تجمع روزانه جلوی مجلس


آموزش و پرورش مجبور شده برای حل مشکل کمبود معلم از خرید خدمت، نهضتی ها و ماده 28 استفاده کند و امروز یک شبه تعهدی ایجاد شده و این افراد هر روز جلوی مجلس تجمع می کنند و خواهان استخدام در آموزش و پرورش هستند.

- ایسنا/همدان سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: آموزش و پرورش مجبور شده برای حل مشکل کمبود معلم از خرید خدمت، نهضتی ها و ماده 28 استفاده کند و امروز یک شبه تعهدی ایجاد شده و این افراد هر روز جلوی مجلس تجمع می کنند و خواهان استخدام در آموزش و پرورش هستند.

حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی یکشنبه 18 آبان ماه در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان، مطرح کرد: بحث آموزش دغدغه چندین ماهه ما در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است و به یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها نیز تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: مشکلات فراوانی در آموزش عالی به ویژه در زمینه معلمان حق التدریس داریم و به علت کمبود معلم در کشور سیاست هایی داشتیم و در مسیر درست حرکت نکردیم.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش مجبور شده برای حل این مشکل از خرید خدمت، نهضتی ها و ماده 28 استفاده کند و امروز یک شبه تعهدی ایجاد شده و این افراد هر روز جلوی مجلس تجمع می کنند و خواهان استخدام در آموزش و پرورش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان یک شبه تعهد و تجمع روزانه جلوی مجلس

داستان یک شبه تعهد و تجمع روزانه جلوی مجلس