مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-08اقتصادي

اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند قزوینی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: همزمان با هفته وحدت و با کارسازی های انجام شده، 20 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اهدا شد تا زندگی مشترکشان را آغاز کنند.

- محمد صیادی گفت: یکی از برنامه های حمایتی کمیته امداد از خانواده های نیازمند، کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان است.

کمک های اعطایی در این بخش، پاسخگوی همه نیازهای نوعروسان تحت حمایت نیست ولی امیدواریم با این کمک ها بتوانیم بخش قابل توجهی از مشکلات جامعه هدف رفع شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: حجم کمک های جهیزیه برای دختران در شرف ازدواج با توجه به قیمت های موجود در بازار، بسیار ناچیز است که این امر به محدودیت منابع مالی بازمی گردد از این رو تلاش می کنیم با تقسیم منابع میان متقاضیان، بستری را به وجود آوریم تا همه این عزیزان از این کمک ها بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای افزایش کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران است تا بتوانیم کمک های بیشتری را به نیازمندان اهداء کنیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی کمیته امداد قزوین، صیادی عنوان کرد: همزمان با هفته وحدت و با کارسازی های انجام شده، 20 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد تا زندگی مشترکشان را آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند قزوینی

اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند قزوینی