مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-08اقتصادي

روند توسعه شهر بندری کنارک رو به رشد است


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، گفت: روند توسعه و پیشرفت شهر کنارک رو به رشد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کنارک، علی قربانی در بازدید از پروژهای شهری شهر کنارک،اظهار کرد:روند توسعه این شهر در سه سال گذشته جهش قابل توجهی پیدا کرده است و امید می رود در آینده نه چندان دور شهر کنارک بعنوان یکی از شهرهای زیبای سواحل مکران تبدیل شود.

 وی افزود: پروژه پارک ساحلی شهر کنارک یکی از طرح های بسیار ارزنده و مهم است که در حال اجرا می باشد و امید می رود در آینده نه چندان دور به بهره برداری برسد.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تصریح کرد: با بهره برداری این طرح، بخش قابل توجهی از نیاز به امکان تفریحی شهروندان این منطقه مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: با وجود منابع و بودجه محدود بحمدالله شهرداری بندر کنارک با همکاری مردم روند رو به رشدی را در حال طی کردن است.

درویش بلوچ نیا شهردار شهر بندری کنارک نیز در این بازدید، اظهار کرد: پروژه هایی که امروز در مسیر بهره برداری قرار گرفته  به عنوان هدیه ای گرانبها تقدیم به شهروندان می شود که خوشبختانه در این زمینه شهرداری شهر کنارک و مجموعه مدیریت شهری با همکاری مردم فهیم این شهر بسیار خوب پیش قدم بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند توسعه شهر بندری کنارک رو به رشد است

روند توسعه شهر بندری کنارک رو به رشد است