موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 06:302020-11-08اقتصادي

تجهیز 19 خانه ورزش روستایی خراسان شمالی


رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی خراسان شمالی از تجهیز 19 خانه ورزش روستایی در این استان خبر داد.

- رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال 19 خانه ورزش روستایی در استان با اعتبار سه میلیارد ریال تجهیز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، زیور نعمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد 6 خانه ورزش در روستاهای شهرستان مرزی رازوجرگلان با اعتبار یک میلیارد و 370 میلیون ریال مجهز شده و دیگر موارد نیز در دیگر شهرستان های استان با اعتبار یک میلیارد و 630 میلیون ریال تجهیز شده است.

وی افزود: این خانه های ورزش روستایی به میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، دارت، تشک تاتامی و توپ های فوتبال و والیبال مجهز شده است تا ساکنان این مناطق روستایی بتوانند از امکانات ورزشی بهره لازم را ببرند.

نعمتی با اشاره به اینکه توسعه ورزش در روستاها موجب کشف استعدادها خواهد شد، اظهار داشت: تجهیزات جدید با توجه به نیازسنجی ها و با در نظر گرفتن فرهنگ و بازی های محلی هر روستا برای کشف استعدادها در اختیار دهیاران قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با تجهیز 19 خانه ورزش هم اکنون 134 خانه ورزش روستایی در استان فعال شده است، تصریح کرد: به زودی 7 خانه ورزشی دیگر در روستاهای استان مجهز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 19 خانه ورزش روستایی خراسان شمالی

تجهیز 19 خانه ورزش روستایی خراسان شمالی