مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-07بين الملل

جان پدر کجاستی؟


حالا دیگر تقریبا تمام ایالت های امریکا را می توانم روی نقشه جانمایی کنم، از بس رای الکترال ایالت های مختلف را پیگیری کرده ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل بانی در ادامه یادداشتش در روزنامه اعتماد نوشت: به هیچ دلیلی می خواهم ترامپ رای نیاورد، نه تنها یک دلیل دارد آن هم اینکه این تنها ترامپ نیست که رای خواهد آورد و پیروز خواهد شد بلکه ترامپیسم در سیاست جهانی اگر 4 سال دیگر پا برجا بماند، جهان آکنده خواهد بود از سیاستمداران ترامپیسمی که لودگی و نژادپرستی همراه با نگاه کاسب کارانه به کشورها را سرلوحه سیاست های خود قرار خواهند داد و خاورمیانه با این مرد مو زرد نژادپرست بیشتر در خون، در دو درد خواهد بود.

صفحه موبایل دختر دانشجوی همسایه را نگاه می کنم و پیامک پدرش را که می گویند 142 بار تماس گرفته است و در آخر پیامک داده است جان پدر کجاستی ؟ می گریم تلخ، برای چشم انتظاری این پدر و دیگر پدرانی که انتظارشان در دانشگاه کابل به خون نشست.

این فراز کتاب جانستان کابلستان رضا امیرخانی را به خاطر می آورم: به خواهرم گفتم از میدان ها، محله ها و بازارهای شلوغ کابل دوری کن، گفت مرگ در اینجا چون گرد در هواست همه دریچه ها را ببندی باز هم به اتاقت می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان پدر کجاستی؟

جان پدر کجاستی؟