مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 14:552020-11-07اجتماعي

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از امروز به مدت 2 ماه در پایتخت


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب اعلام کرد: از امروز تا 2 ماه آینده موتورسیکلت‌های رسوبی که در پارکینگ‌های پایتخت هستند ترخیص می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پلیس راهور تهران بزرگ «سرهنگ علی همه‌خانی» عصر شنبه در این باره گفت: تمام افرادی که موتورسیکلت آنها در پارکینگ‌ها توقیف شده بدون استثناء در اولین مرحله باید به «پلیس+10» مراجعه و رفع توقیف موتورسیکلت خود از آن طریق پیگیری کنند.

وی ادامه داد: ترخیص سیستمی موتورسیکلت به ستاد ترخیص پلیس راهور فاتب اعلام و از طریق سیستمی و با تایید ستاد ترخیص پلیس راهور تهران بزرگ، ترخیص این موتورسیکلت‌ها انجام می‌شود.

سرهنگ همه‌خانی با بیان اینکه اگر در حین انجام فرآیند سیستمی مدارک و موتورسیکلت ناقص باشد از طریق سامانه «پلیس +10» به مراجعین اعلام می‌شود، اظهار داشت: شهروندان به ستاد ترخیص مراجعه و مدارک خود را تکمیل و نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای طرح تا 2 ماه آینده ادامه ‌دارد و از طرفی پیش‌بینی می‌شود تعداد مراجعین زیاد باشد، با تدابیر پلیس راهور تهران بزرگ هر یک از شهروندان به شرح ذیل می‌توانند با توجه به محل و منطقه سکونت خود به یکی از آدرس‌ها مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از امروز به مدت 2 ماه در پایتخت

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از امروز به مدت 2 ماه در پایتخت