مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 12:002020-11-07اقتصادي

جمهوری آذربایجان به تعهد سرمایه گذاری در راه آهن آستارا عمل کند


معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران، گفت: زیرساخت های بارانداز راه آهن آستارا برای تخلیه و بارگیری کالاها مناسب نیست و جمهوری آذربایجان باید به تعهدات خود عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ذاکری ظهر شنبه در آیین معارفه مدیر کل جدید گمرک آستارا با تاکید بر اینکه طرف آذری باید زیر ساخت های لازم را در راه آهن آستارا - آستارا فراهم کند، اظهار کرد: قرار داد راه آهن آستارا در قالب طرح بیوتی بسته شد و جمهوری آذربایجان در زمینه تکمیل این پروژه کم کاری می کند.

وی با اشاره به اینکه مسئول این پروژه که جمهوری آذربایجان است باید به تعهدات خود در تکمیل زیرساخت ها عمل کند، افزود: گمرک ایران در راه آهن آستارا فراتر از وظایف قانونی خود عمل کرده است.

وی با بیان اینکه مرزهای سه گانه آستارا یعنی ریلی، زمینی و دریایی برای کشور بسیار مهم است، گفت: نگاه به گمرک آستارا یک نگاه ملی است و گمرک آستارا همانند یک دانشگاه ویژه مدیریت، اهمیت مهمی برای گمرک کشور دارد.

ذاکری با اشاره به اینکه گمرک آستارا از گمرکات منحصر به فرد در کشور است، گفت: معیشت مردم آستارا به این گمرک وابسته است و شهروندان این شهرستان به عنوان مرزبانان فیزیکی و سیاسی در این منطقه از کشور از گمرک آستارا تأمین معیشت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری آذربایجان به تعهد سرمایه گذاری در راه آهن آستارا عمل کند

جمهوری آذربایجان به تعهد سرمایه گذاری در راه آهن آستارا عمل کند