مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 11:302020-11-07سياسي

سومین کنگره بین المللی گل و گیاهان زینتی برگزار می شود


سومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره ملی گل و گیاهان زینتی، هشتم و نهم بهمن ماه به صورت مجازی یا نیمه  مجازی به میزبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انجمن علمی گل و گیاهان زینتی ایران، دکتر پژمان آزادی، رییس انجمن گل و گیاهان زینتی ایران گفت: سومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره ملی گل و گیاهان زینتی ایران با هدف ارتقاء دانش و ایجاد ارتباط بین متخصصان و محققان داخلی و مطرح بین المللی و معرفی پژوهش ها و دستاوردهای جدید در زمینه های مختلف علوم و تولیدات تجاری گل و گیاهان زینتی با تعیین محورهای مختلف در حوزه گل و گیاهان زینتی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: تلاش برای تجاری سازی و کاربردی کردن تحقیقات مختلف در زمینه گل و گیاهان زینتی و به نوعی انتقال اطلاعات علمی از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی به تولید کنندگان و فعالان این صنعت از دیگر اهداف این کنگره است.

آزادی با بیان این که آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه این کنگره 30 آبان ماه جاری است، اظهار داشت: با توجه به بروز پاندمی کووید 19 که خسارت سنگینی به صنعت گل و گیاهان زینتی دنیا زده یکی از محورهای اصلی کنگره امسال بررسی و ارائه تجارب کشورهای دیگر در این زمینه به تولیدکنندگان داخلی است که در این راستا از تولیدکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کنگره بین المللی گل و گیاهان زینتی برگزار می شود

سومین کنگره بین المللی گل و گیاهان زینتی برگزار می شود