مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 11:302020-11-07سياسي

پیام سردار مومنی در پی شهادت سردار رمضانعلی


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی شهادت جانباز عالیقدر «سردار حاج رمضانعلی صحرایی» از فرماندهان برجسته دوران دفاع مقدس را به همه رزمندگان و فرماندهان اسلام تبریک و تسلیت گفت.

- دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی شهادت جانباز عالیقدر سردار حاج رمضانعلی صحرایی از فرماندهان برجسته دوران دفاع مقدس را به همه رزمندگان و فرماندهان اسلام تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار اسکندر مؤمنی در این پیام آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم شهادت جانباز عالیقدر سردار سرافراز سپاه اسلام رمضانعلی صحرایی را که از پیشکسوتان و مبارزان قبل از انقلاب اسلامی و از فرماندهان دوران دفاع مقدس در گردان امام محمدباقر (ع) لشکر ویژه 25 کربلا و فرماندهی تیپ لشکر ویژه 25 کربلا بودند، به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده معظم ایشان و رزمندگان و فرماندهان خطه شمال کشور تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی شک مجاهدت ها و نقش آفرینی های ارزنده و موفق آن سردار مخلص در سنگرهای مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ملت عظیم الشأن ایران ماندگار خواهد بود.

از درگاه حق تعالی برای آن شهید والا مقام رفعت جایگاه و هم جواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خیل عظیم شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سردار مومنی در پی شهادت سردار رمضانعلی

پیام سردار مومنی در پی شهادت سردار رمضانعلی