مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 10:552020-11-07حوادث

محیط زیست تهران خبر داد: رشد 32 درصدی کشف سلاح در شش ماهه اول امسال


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از رشد 32 درصدی کشف سلاح در شش ماهه اول امسال خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید محمودی با اعلام این خبر گفت: در شش ماه اول امسال در مجموع تعداد 33 قبضه اسلحه شکاری و جنگی مجاز و غیرمجاز در استان توسط ماموران اجرایی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در همین رابطه تعداد 108 نفرمتخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند که پرونده آن ها در حال رسیدگی است، اظهارکرد: درحوزه شکار و صید و طی این مدت 22 نفر قبل از اقدام به شکار توسط ماموران اجرایی دستگیر شدند.

محمودی با اشاره به اینکه با 34 مورد نگهداری وخرید وفروش حیات وحش زنده وغیر زنده در این مدت برخورد شده است، گفت: با پیگیری های انجام شده ازتخریب 496 متر مربع از اراضی ملی جلوگیری به عمل آمد و 79 مورد آتش سوزی مهار شد.

وی ادامه داد: در شش ماهه ابتدای امسال، در مجموع تعداد 81 پرونده تخلف در مراجع قضایی تشکیل شده و درجریان بوده و هشت پرونده نیز مختومه شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه آمار کشفیات سلاح در شش ماهه نخست امسال نسبت به وضعیت مشابه در سال قبل رشد 32 درصدی داشته است، تصریح کرد: این آمار بیانگر تاثیر افزایش گشت ها و پایش های یگان حفاظت محیط زیست استان درحوزه استحفاظی و برخورد با متخلفان شکار و صید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست تهران خبر داد: رشد 32 درصدی کشف سلاح در شش ماهه اول امسال

محیط زیست تهران خبر داد: رشد 32 درصدی کشف سلاح در شش ماهه اول امسال