مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 10:302020-11-07اجتماعي

انسداد روزانه محور کندوان+ جزییات محدودیت


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: محور کندوان از 18 تا 20 و همچنین از 25 تا 27 آبان ماه امسال مسدود خواهد بود.

- محسن هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به صورت روان است.

وی با اشاره به انسداد محور کندوان افزود: به منظوراجرای عملیات روکش آسفالت در محورکندوان حدفاصل دزدبن تا هزارچم محور کندوان از 18  تا 20 و همچنین از  25 تا 27 آبان ماه امسال مسدود خواهد بود.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: این محور از ساعت 6 تا 17 روزهای یک شنبه،دوشنبه و سه شنبه هر هفته مسدود خواهد بود.

هاشمی اضافه کرد: در زمان اجرای انسداد رانندگان می توانند از محورهای هراز و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در پایان گفت: رانندگان  برای اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعتی از شبانه روز با شماره تلفن گویای 141 و یا اپلیکیشن تلفن همراه 141 تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد روزانه محور کندوان+ جزییات محدودیت

انسداد روزانه محور کندوان+ جزییات محدودیت