مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-07سياسي

فرازی از وصیت نامه شهید محمدحسین سبزرواری


شهید محمدحسین سبزواری سال 1334 هجری شمسی در یکی از روستاهای بخش ملاوی لرستان بنام (افرینه) چشم به جهان گشود و در تاریخ 1365/01/25 در حمله نفوذی حاج عمران با دشمن بعثی مردانه جنگید و بوسیله تیربار دشمنان بعثی روح پاکش از بدن شریفش بیرون کشیده شد.

- خبرگزاری فارس لرستان، شهید محمدحسین سبزواری سال 1334 هجری شمسی در یکی از روستاهای بخش ملاوی لرستان بنام (افرینه) چشم به جهان گشود و در تاریخ 1365/01/25 در حمله نفوذی حاج عمران با دشمن بعثی مردانه جنگید و بوسیله تیربار دشمنان بعثی روح پاکش از بدن شریفش بیرون کشیده شد و این روح سخت کوش وخستگی ناپذیر به ملکوت اعلی پیوست.

فرازهایی از وصیتنامه شهید محمدحسین سبزواری بسم الله الرحمن الرحیم با درود به امام عصر (عج)و نائب برحقش امام خمینی و درود و سلام به روان پاک شهدای اسلام و آرزوی پیروزی رزمندگان اسلام و برافراشته شدن پرچم پرافتخار لااله الا الله در سراسر جهان و آرزوی موفقیت برای خدمت گذاران راستین اسلام.

اینجانب محمدحسین سبزواری طبق وظیفه و پیروی از امام بزرگوارم به جبهه های حق علیه باطل آمده ام و آگاهانه با تمام وجودم امر امام را امر اسلام دانسته و قبول کرده ام امیدوارم خداوند بزرگ به این بنده ضعیف کمک کند که فقط هدفم در راه خودش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرازی از وصیت نامه شهید محمدحسین سبزرواری

فرازی از وصیت نامه شهید محمدحسین سبزرواری