مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 08:002020-11-07اقتصادي

متقاضیان گاز مایع در قزوین به «سامانه سدف» مراجعه کنند


مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: مصرف کنندگان سوخت گاز مایع می توانند با ثبت نام در سامانه سدف، به صورت آنلاین و آفلاین از سهمیه سوخت خود با قیمت مصوب بهره مند شوند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: مصرف کنندگان سوخت گاز مایع می توانند با ثبت نام در سامانه سدف، به صورت آنلاین و آفلاین از سهمیه سوخت خود با قیمت مصوب بهره مند شوند.

مصطفی صالحی در جلسه کمیته حمل ونقل و سوخت استان با اشاره به مشکلات نواحی روستایی قزوین در خصوص تأمین سوخت این مناطق گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما در کمترین زمان ممکن باید مشکلات اینترنت و سفارش اینترنتی تأمین سوخت مناطق روستایی حل شود، در حال حاضر فرآیند ثبت نام سوخت در مناطق روستایی مشکلی جدی برای ساکنان مناطق روستایی است، برای رفاه حال این افراد باید اقدامات مناسب و مطلوبی صورت بگیرد.

وی افزود: فرمانداران مکلف به پیگیری فرآیند ثبت نام تأمین سوخت روستاها هستند و باید با هماهنگی شرکت توزیع نفت اقدامات لازم انجام شود، خوشبختانه درزمینهٔ توزیع کپسول گاز مایع در استان، مشکلی وجود ندارد و در ماه گذشته بیش از 75 درصد سهمیه سوخت گاز مایع جذب و توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان گاز مایع در قزوین به «سامانه سدف» مراجعه کنند

متقاضیان گاز مایع در قزوین به «سامانه سدف» مراجعه کنند