مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:102020-11-07سياسي

تبریز دچار «اشتباه کارشناسی» است+تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، 70 متر از لوپ توانیر تبریز در حال احداث بوده است که ناگهان کارشناسان یادشان می افتد که اشتباهی صورت گرفته است و باید اصلاح شود.

هزینه ای میلیاردی در این بین با عنوان اشتباه کارشناسی روی دست می ماند.

فریدون بابایی اقدم، عضو شورای شهر از بازدید میدانی خود چنین می گوید: از لوپ توانیر بازدیدی شد که در این طرح بودجه ای حیف و میل شده که باید در این زمینه نظارت هایی ترتیب داده شود.

خواهش می کنم، شهردار با فرد خاطی در این پروژه برخورد جدی کند.

عبدالله تقی پور، دیگر عضو شورای شهر هم چنین می گوید: در هیچ جای دنیا مشاهده نشده است که یک لاین شریان اصلی با دیوار مسدود شود، چرا که با این کار یک مشکل حل خواهد شد و چندین مشکل به وجود خواهد آمد.

مشاور پروژه می توانست رمپ خروجی توانیر به پاسداران را به سمت شرق شیب دهد و قوس و شعاع آن بزرگتر باشد تا مسیر در ورودی پل ولی امر به اتمام برسد اما چون حجم بزرگی از پروژه اجرا شده، امروز امکان تغییر وجود ندارد.

  این قسمت از ماجرا جایی جالب تر می شود که منطقه یک شهرداری تبریز اعلام می کند: اجرای پروژه لوپ ارتباطی اتوبان پاسداران به ولی امر پس از بازنگری جزیی و بهینه سازی، تسریع یافت! برچیده شدن این قسمت کلی، جز شمرده می شود و کسی اگر بخواهد به خاطر این اشتباه از شهروندان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز دچار «اشتباه کارشناسی» است+تصاویر

تبریز دچار «اشتباه کارشناسی» است+تصاویر