مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-07فرهنگي

راه یابی مجموعه شعر شاعر کهگیلویه و بویراحمدی به مرحله نهایی کتاب سال شعر جوان


مسؤول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از راه یابی مجموعه شعر شاعر هم استانی به مرحله نهایی چهارمین دوره جایزه کتاب سال شعر جوان قیصر امین پور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حمید حسینیان  از راه یابی مجموعه شعر شاعر هم استانی به مرحله نهایی چهارمین دوره  جایزه کتاب سال شعر جوان قیصر امین پور خبر داد.

مسؤول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شاعر جوان و خوش آتیه، توانسته بود با مجموع ی دیگرِ خود با عنوان زیر انگشت های تشریح ، در دوره ی پیشین این جایزه رتبه ی تقدیری را کسب کند.

حسینیان اظهار داشت: انتشار نخستین چاپ کتاب در سال قبل ،پیش از هر دوره و سقف سنی زیر 30 سالِ شاعر در زمان چاپ کتاب، از جمله شروط راهیابی کتاب ها به این جایزه است.

وی خاطرنشان کرد: جایزه کتاب سال شعر دفتر جوان با هدف شناخت استعدادهای جوان و تشویق و معرفی آنها به جامعه  از سال 85 آغاز به کار کرد و امسال  در چهارمین دوره برگزاری آن ،شاعران متولد سال 68 به بعد که در سال گذشته کتاب چاپ کرده اند،از  30 مرداد  تا 10 مهرماه  99 فرصت داشتند  آثار خود را به دبیر خانه  این دفتر ارسال نمایند.

  مسؤول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری تصریح کرد:مجموعه شعر زاویه درقالب غزل در سال 98 توسط انتشارات ایهام منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی مجموعه شعر شاعر کهگیلویه و بویراحمدی به مرحله نهایی کتاب سال شعر جوان

راه یابی مجموعه شعر شاعر کهگیلویه و بویراحمدی به مرحله نهایی کتاب سال شعر جوان