مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-06حوادث

کلاهبرداری با شیوه فروش وام ازدواج


با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس فتا استان متهمی که با حربه فروش وام ازدواج در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و احضار شد.

- ایسنا/هرمزگان با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس فتا استان متهمی که با حربه فروش وام ازدواج در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و احضار شد.

سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا استان و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری از وی ، موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

سرگرد احسان بهمنی افزود: با تحقیقات صورت گرفته و بررسی های انجام شده مشخص شد یک آگهی با مضمون اعطای وام ازدواج 30 میلیون تومانی با سود 4 درصد و اقساط 5 ساله ماهیانه 500 هزار تومان با تعهد محضری و نیاز به یک ضامن کارمند در وب سایت دیوار منتشر، همچنین در انتهای آگهی از متقاضی خواسته شده از طریق پیامک برای پرداخت هزینه خرید وام اطلاع داده شود.

وی اظهار کرد: شاکیه همراه با متهم به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه و مبلغ 5 میلیون تومان برای خرید وام واریز و وکالت نامه از متهم اخذ و در نهایت مشخص می شود اصل وام غیر واقعی و متهم ضمن خاموش کردن گوشی متواری شده است.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد : سرانجام با جمع آوری ادله دیجیتال و تکمیل تحقیقات میدانی،مشخص شد متهم فراری با کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با شیوه فروش وام ازدواج

کلاهبرداری با شیوه فروش وام ازدواج