مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 02:502020-11-05ورزشي

قرار گرفتن روی سکوی پارالمپیک آرزوی تنها بانوی قایقران پارالمپیکی


تنها بانوی قایقران پارالمپیکی گفت: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک امسال شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارم و تلاشم بر این است در پارالمپیک توکیو روی سکو قرار بگیرم.

- تنها بانوی قایقران پارالمپیکی گفت: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک امسال شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارم و تلاشم بر این است در پارالمپیک توکیو روی سکو قرار بگیرم.

شهلا بهروزی راد در گقت و گو با ایسنا، درباره وضعیت خود از زمان شروع اردوی غیرمتمرکز در دریاچه آزادی، اظهار کرد: از زمانی که اردوی غیرمتمرکز خود را به صورت انفرادی زیر نظر مهدوی نیا مربی تیم ملی و تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک در دریاچه آزادی آغاز کردم، شرایطم خیلی بهتر شده و آماده تر از سال قبل هستم.

وی گفت: در مسابقات قهرمانی کشور که مهرماه امسال برگزار شد با وجود این که به خاطر کرونا مدتها از اردوی آمادگی دور بودم در 200 متر پاراکایاک توانستم اول شوم و این مساله انگیزه من را برای ادامه تمرینات چند برابر کرد.

تنها بانوی قایقران پارالمپیکی در خصوص تعداد جلسات تمریناتش در طول هفته گفت: به جز جمعه ها هر روز تمرین دارم به طوری که از شنبه تا چهارشنبه صبح پارو می زنم، یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه کار بدنسازی انجام می دهم و شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تمرینات هوازی و دوچرخه انجام می دهم، به هر صورت در طول ایام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن روی سکوی پارالمپیک آرزوی تنها بانوی قایقران پارالمپیکی

قرار گرفتن روی سکوی پارالمپیک آرزوی تنها بانوی قایقران پارالمپیکی