مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 14:252020-11-05بين الملل

کشته شدن زن اردنی و فرزندش در تیراندازی «لاس وگاس» آمریکا


یک زن اردنی و فرزندش در حادثه تیراندازی در شهر لاس وگلاس ایالت نوادا آمریکا کشته شدند و وزارت خارجه اردن از تلاش خود برای پیگیری این قضیه خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه اردن روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال پیگیری قتل یک شهروند زن اردنی و پسرش است که با خانواده اش در لاس وگاس   در ایالت نوادا زندگی می کردند و به ضرب گلوله کشته شدند.

ضیف الله الفایز سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن در بیانیه ای گفت: سفارت اردن در واشنگتن در حال پیگیری حادثه تیراندازی به یک خانواده اردنی در لاس وگاس در ایالت نوادا در آمریکاست که منجر به کشته شدن یک زن اردنی و پسرش شد .

دیانا الصایغ و جوزف حواتمه دو شهروند اردنی بودند که به ضرب گلوله یک نفر که گفته می شود همسایه آنها و معتاد به مواد مخدر بوده است، کشته شدند.

این مسئول اردنی گفت: تحقیقات اولیه نشان می دهد که عامل جنایت در یکی از آپارتمان های مجاور زندگی می کند و به دنبال شکایت مکرر ساکنان ساختمان از او به دلیل مصرف مواد مخدر و تصور اشتباه این قاتل درباره اینکه خانواده اردنی از او شکایت کرده است به در خانه آنها رفته و به سمت او، دو فرزند و خدمتکارشان تیراندازی کردند که به مرگ مادر، خدمه و سپس فرزند پسر او منجر شد و دخترشان هم که هفت گلوله به او اصابت کرده بود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن زن اردنی و فرزندش در تیراندازی «لاس وگاس» آمریکا

کشته شدن زن اردنی و فرزندش در تیراندازی «لاس وگاس» آمریکا