مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 08:002020-11-05اقتصادي

جزییات خرید زعفران در خراسان جنوبی اعلام شد


رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه 16 هزار و 807 هکتار سطح از مزارع استان خراسان جنوبی زیر کشت زعفران است، اظهار کرد: با پیگیری های متعدد امسال نیز با هدف حمایت از کشاورزان و جلوگیری از افت قیمت، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه 16 هزار و 807 هکتار سطح از مزارع استان خراسان جنوبی زیر کشت زعفران است، اظهار کرد: با پیگیری های متعدد امسال نیز با هدف حمایت از کشاورزان و جلوگیری از افت قیمت، خرید حمایتی این محصول ارزشمند توسط دولت انجام می شود.

غلامرضا قوسی، امروز پنج شنبه 15 آبان ماه به رسانه های گروهی اعلام کرد: بیشترین سطح زیرکشت زعفران در خراسان جنوبی به شهرستان قاین با پنج هزار و 79 هکتار اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه خرید حمایتی طلای سرخ از چند روز قبل آغاز شده و تا 30 آذرماه ادامه دارد، بیان کرد: پیشنهاد شده مهلت خرید زعفران تا 30 دی ماه نیز تمدید شود.

وی از تعیین چهار مرکز برای خرید حمایتی زعفران خراسان جنوبی خبر داد و تصریح کرد: مراکز خرید زعفران در شهرستان های بیرجند، قاین و سرایان، فردوس محصول استراتژیک زعفران امسال را از زعفران کاران استان خریداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خرید زعفران در خراسان جنوبی اعلام شد

جزییات خرید زعفران در خراسان جنوبی اعلام شد