مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-05دانش

ما به دنبال موجودات فرازمینی هستیم یا آن ها در جستجوی ما؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو؛ آیا فرازمینی ها می توانند زندگی روی زمین را پیدا کنند؟ این سوال که آیا زندگی در دیگر جهان ها وجود دارد یا نه، - وقتی به ستارگان نگاه می کنید همیشه به یاد داشته باشید که کسی یا چیزی ممکن است از آنجا در حال نگاه کردن شما باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو؛ آیا فرازمینی ها می توانند زندگی روی زمین را پیدا کنند؟ این سوال که آیا زندگی در دیگر جهان ها وجود دارد یا نه، بیانگر این است که آیا موجودات فرازمینی هم به دنبال ما هستند و ممکن است ما را پیدا کنند یا خیر؟ درحال حاضر بیش از 4500 سیاره فراخورشیدی برای ستاره شناسان شناخته شده است، بسیاری از آن ها در حالی از زمین دیده شدند که جلوی ستاره مادر خود می چرخیدند و نور سطح ستاره را کاهش می دادند.

لیزا کالتنگر، دانشیار نجوم دانشگاه کرنل گفت: بیاید از یک دید دیگر نگاه کنیم و بپرسیم آیا ناظران دیگری می توانند زمین را به عنوان یک سیاره متحرک رصد کنند؟ ستاره شناسان 1004 سیستم ستاره ای را شناسایی کردند که دارای یک ستاره شبیه به خورشید هستند و سیارات فراخورشیدی که در حال چرخش درون ناحیه خود با دمای متوسط هستند.

یکی از کلید های این مطالعات جستجوی جهان های متناسب با دایره البروج زمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما به دنبال موجودات فرازمینی هستیم یا آن ها در جستجوی ما؟

ما به دنبال موجودات فرازمینی هستیم یا آن ها در جستجوی ما؟