مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 11:252020-11-04اقتصادي

شرایط حاد بویراحمد در بیماری کرونا/تعطیلی14 روزه برخی صنوف شهرستان


با توجه به اینکه وضعیت شهرستان بویراحمد از قرمز هم بالاتر رفته در ستاد کرونای استان و شهرستان مصوب شد تمامی صنوب به جز قصابان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سی و سومین جلسه ستاد و اینکه وضعیت شهرستان از قرمز هم بالاتر رفته است اظهار داشت: از امروز و فردا به مدت 14 روز در شهرستان بویراحمد محدودیتهایی اعمال خواهد شد و تمامی ارگانها، صنوف و مردم ملزم به اجرای مصوبات این جلسه  هستند.

_تمامی صنوف به جز قصابان، خواروبارها، خبازان، میوه فروشیها، داروخانه ها، مراکز امدادی و درمانی از فردا به مدت 14 روز تعطیل می شوند.

_اعمال محدودیتهای ترافیکی درون شهری( خیابان فردوسی، طالقانی، هفت تیر تا فلکه جانبازان و فلکه شهدا) از امروز عصر به مدت دو هفته  _تعطیلی جمعه بازار یاسوج به مدت دو هفته  _نازل داران جایگاه سوخت موظف به سوختگیری هستند و رانندگان خودرو حق پیاده شدن و سوختیگیری ندارند  _تجمع بیش از 5 نفر در مکانها و اماکن عمومی ممنوع است _تمامی ورودی های سرنجل کل مسدود می شوند و هیچگونه مراسمی در آن مکان برگزار نخواهد شد.

_ماسک 1200 تومانی از فردا در اختیار مردم قرار خواهد گرفت _ اعمال جریمه های 510 هزارتومانی برای خودروهای مسافر  _کلیه ی مدارس، دانشگاهها، آموزشگاهای خصوصی، ( زبان، مهدکودک، .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط حاد بویراحمد در بیماری کرونا/تعطیلی14 روزه برخی صنوف شهرستان

شرایط حاد بویراحمد در بیماری کرونا/تعطیلی14 روزه برخی صنوف شهرستان