مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-04فرهنگي

دعوت از نمایندگان ناشران خارجی برای تکمیل اطلاعات نمایشگاه کتاب


طبق اطلاعیه موسسه خانه کتاب نمایندگان ناشران و موزعان کتب خارجی برای ثبت نام در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، باید دارای پروانه نشر یا جواز کسب از اتحادیه ناشران تهران و شهرستان ها باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با صدور اطلاعیه ای از نمایندگان ناشران و موزعان کتب خارجی که علاقه مند به شرکت در نمایشگاه مجازی کتاب تهران هستند دعوت کرد برای احراز شرایط و زمینه لازم برای ثبت نام اولیه در این نمایشگاه، علاوه بر افتتاح حساب در بانک، نسبت به تکمیل و آماده سازی اطلاعات کتاب های خود اقدام کنند.

این مؤسسه در نظر دارد با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری صنف نشر، نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در اواخر آذرماه سال جاری برگزار کند.

به این ترتیب نمایندگان ناشران و موزعان کتب خارجی برای ثبت نام در نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید دارای پروانه نشر یا جواز کسب از اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و شهرستان ها باشند؛ پروانه نشر یا جواز کسب باید تا پایان دی ماه معتبر باشد.

همچنین، احصاء قیمت کتاب، وزن کتاب (به منظور ارائه به شرکت پست)، تهیه چکیده کتاب و تهیه عکس روی جلد کتاب (با کیفیت مطلوب) و حصول اطمینان از موجود بودن کتاب از دیگر اطلاعات لازم برای ثبت نام نمایندگان ناشران و موزعان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از نمایندگان ناشران خارجی برای تکمیل اطلاعات نمایشگاه کتاب

دعوت از نمایندگان ناشران خارجی برای تکمیل اطلاعات نمایشگاه کتاب