مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:102020-11-04اقتصادي

معادن آذربایجان غربی برای بیش از 22 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: این واحدها برای 22 هزار و 53 نفر در این استان زمینه اشتغال پایدار فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی، غلامرضا بابایی اظهار داشت: ظرفیت تولید واحدهای صنایع فرآوری و تبدیلی مواد معدنی این استان به 98 میلیون و 733 هزار و 641 تُن در سال رسیده است.

وی تصریح کرد: این ظرفیت فرآوری توسط  847 واحد فرآوری و تبدیلی مواد معدنی در بخش های مختلف شن و ماسه، کانی فلزی و غیرفلزی و طلا در سطح استان فعال بوده و انجام می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: برای راه اندازی این واحدهای صنایع تبدیلی بیش از 18 هزار و 334 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که این رقم در مقایسه با نرخ ارز امروزی حدود 10 برابر محاسبه می شود.

بابایی گفت: این واحدها برای 22 هزار و 53 نفر در این استان زمینه اشتغال پایدار فراهم کرده است.

بابایی با اشاره به زمینه فعالیت این صنایع تبدیلی، اظهار داشت: شست وشو و دانه بندی مصالح سنگی ساختمانی (شن،ماسه،بالاست)، کنسانتره طلا، شن و ماسه شستشو و دانه بندی شده، محصولات بتنی غیرمسلح از بتن معمولی، آجر فشاری، انواع سفال ماشینی (اتوماتیک) و بتن سیال معمولی از زمینه های فعالیت واحدهای صنایع تبدیلی و فرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن آذربایجان غربی برای بیش از 22 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است

معادن آذربایجان غربی برای بیش از 22 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است