مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-04سياسي

آمادگی برخی تالارهای پذیرایی کرمانشاه برای برپایی بیمارستان صحرایی


نایب رییس اتحادیه چلوکبابی ها و اصناف وابسته کرمانشاه از اعلام آمادگی تعدادی از تالارهای پذیرایی برای برپایی بیمارستان صحرایی در شرایط حاد بیماری کرونا خبر داد.

- آمادگی برخی تالارهای پذیرایی کرمانشاه برای برپایی "بیمارستان صحرایی" ایسنا/کرمانشاه نایب رییس اتحادیه چلوکبابی ها و اصناف وابسته کرمانشاه از اعلام آمادگی تعدادی از تالارهای پذیرایی برای برپایی بیمارستان صحرایی در شرایط حاد بیماری کرونا خبر داد.

سیروس گل عنبر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به محدودیت مجدد فعالیت تالارهای پذیرایی با شدت گرفتن بیماری کرونا، گفت: اکنون که تالارهای پذیرایی فعالیت خاصی از نظر برپایی مراسم و جشن ها ندارند، تعدادی از آنها برای اینکه فضای خود را به برپایی بیمارستان صحرایی اختصاص دهند، اعلام آمادگی کرده اند.

وی ادامه داد: اگرچه برپایی بیمارستان صحرایی تجهیزات و شرایط خاص خود را نیاز دارد، اما نزدیک به 30 تالار پذیرایی که احساس کردند شرایط لازم را دارند در این زمینه پیشقدم شده و در یک جلسه کاری موضوع را با فرمانداری نیز در میان گذاشتند.

نایب رییس اتحادیه چلوکبابی ها و اصناف وابسته کرمانشاه معتقد است، چنانچه شرایط بیماری بحرانی شود و نیاز به استفاده از ظرفیت تالارها باشد، لازم است هزینه ای بابت این کار به تالارها پرداخت شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برخی تالارهای پذیرایی کرمانشاه برای برپایی بیمارستان صحرایی

آمادگی برخی تالارهای پذیرایی کرمانشاه برای برپایی بیمارستان صحرایی