مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 05:202020-11-04پزشكي

موفقیت واکسن نانو ذرات در مقابله با کرونا


در حال حاضر صدها کاندید واکسن کووید-19 در سراسر جهان در حال تولید است.

برخی از چالش های پیش روی برای تولید واکسن، دوزهای زیاد، تولید پیچیده، حمل ونقل و ذخیره سازی با زنجیره سرد است به همین دلیل واکسنی که ایمن، - ایسنا/خراسان رضوی در حال حاضر صدها کاندید واکسن کووید-19 در سراسر جهان در حال تولید است.

برخی از چالش های پیش روی برای تولید واکسن، دوزهای زیاد، تولید پیچیده، حمل ونقل و ذخیره سازی با زنجیره سرد است به همین دلیل واکسنی که ایمن، موثر با دوز پایین، تولید ساده و در خارج از فریزر پایدار باشد، حائز اهمیت است و واکسیناسیون علیه کووید-19 را در مقیاس جهانی امکان پذیر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوز، در حال حاضر، گروهی از دانشمندان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن (UW) در سیاتل گزارش داده ها در مورد نامزد واکسن نانوذره کرونا این دانشگاه را منتشر کردند.

این واکسن ابتکاری در موش ها آنتی بادی های خنثی کننده ویروسی به میزان 10 برابر بیشتر از میزان موجود در بدن افراد بهبودیافته از کووید-19 تولید کرده است.

این نامزد واکسن برای توسعه بالینی به دو شرکت واگذارشده است.

نمای کلی تولید این واکسن نشان می دهد که چگونه پروتیین های ویروس کرونا به یک سکوی نانوذره طراحی شده توسط رایانه برای ایجاد یک واکسن علیه کووید-19 اضافه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت واکسن نانو ذرات در مقابله با کرونا

موفقیت واکسن نانو ذرات در مقابله با کرونا