مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 08:502020-11-03اقتصادي

برداشت سالیانه 500 تن کانسنگ از معدن آنتیموان سفیدآبه شهرستان نیمروز


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: سالیانه 500 تن کانسنگ از معدن آنتیموان سفیدآبه شهرستان نیمروز بر اساس پروانه بهره برداری صادر شده برداشت می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: سالیانه 500 تن کانسنگ از معدن آنتیموان سفیدآبه شهرستان نیمروز بر اساس پروانه بهره برداری صادر شده برداشت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت داود شهرکی در حاشیه بازدید از معدن و کارخانه تولید شمش آنتیموان سفید آبه افزود: معدن آنتی موان سفیدآبه در فاصله 300 کیلومتری شمال غرب زاهدان واقع شده است.

وی بیان کرد: ذخیره قطعی معدن براساس پروانه بهره برداری4500 تن کانسنگ آنتیموان با عیار 37 درصد بر اساس پروانه بهره برداری صادر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: باتوجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازارزیابی مجدد ذخیره، مبنی بر افزایش ذخیره از 5000 به 25000 تن و استخراج اسمی سالیانه کانسنگ بر اساس پروانه بهره برداری در زمان راه اندازی معدن و کارخانه برابر با 500 تن کانسنگ است.

وی تصریح کرد: 75 میلیارد ریال سرمایه گذاری در این معدن انجام شده که زمینه اشتغال 25 نفر را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت سالیانه 500 تن کانسنگ از معدن آنتیموان سفیدآبه شهرستان نیمروز

برداشت سالیانه 500 تن کانسنگ از معدن آنتیموان سفیدآبه شهرستان نیمروز