مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-03سياسي

رژه کاروان «مهر و وحدت» در معابر اصلی منطقه 15


کاروانی متشکل از هنرمندان همزمان با هفته وحدت با اهدای شاخه گل و کارت پستال این عید خجسته را به شهروندان تبریک می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویژه برنامه هایی در فضای مجازی و معابر اصلی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همزمان با هفته وحدت در حال اجراست.

وی اضافه کرد: این برنامه ها با هدف تکریم، تعظیم و ترویج شعائر اسلامی به ویژه موضوع محوری وحدت جامعه اسلامی ، بازشناسی ابعاد مختلف سالروز حماسه 13 آبان به ویژه برای مخاطبان نسل سوم و چهارم و تبیین نقش بصیرت و مقاومت در سایه وحدت و وفاق ملی اجرا می شود.

مختاری به تشریح این برنامه ها پرداخت و گفت: رژه نمادین کاروان مهر و وحدت متشکل از هنرمندان به صورت پیاده و سواره در معابر اصلی منطقه همراه با اهدای شاخه گل و کارت پستال به شهروندان، مدیحه سرایی و منقبت اهل بیت علیهم السلام توسط شاعران و مداحان اهل بیت (ع) در گذرها و نقاط منتخب منطقه در قالب سنت چارپایه خوانی و برگزاری مسابقه متنوع فرهنگی نظیر کتابخوانی، دلنوشته و شعر با موضوع فرهنگ ایثار و دانش آموز ویژه دانش آموزان در فضای مجازی از جمله این برنامه ها است.

برپایه این گزارش؛ هویت بخشی به سیمای بصری و آذین بندی اماکن عمومی و معابر پرتردد به مناسبت این عید خجسته، با نصب بنر و آویزهای زینتی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه کاروان «مهر و وحدت» در معابر اصلی منطقه 15

رژه کاروان «مهر و وحدت» در معابر اصلی منطقه 15