مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-03سياسي

13 آبان و افول قدرت های استکباری


در 13 آبان قرار داریم و جهان در چنین روزهایی شاهد افول قدرت های استکباری و در راس آن آمریکای جنایتکار است، آمریکایی که نگران و درگیر اعتراضات و از هم گسستگی ملی و ایالتی است.

- مسلم شبانی معاون بررسی وتحلیل سازمان بسیج دانشجویی کشور طی یادداشتی به مناسبت 13 آبان 1399 نوشت: جهان در چنین روزهایی شاهد افول قدرت های استکباری و در راس آن آمریکای جنایتکار است، آمریکایی که نگران و درگیر اعتراضات و از هم گسستگی ملی و ایالتی است، آری به نظر می رسد هنوز نبی مکرم اسلام کاخ های استکبار و ظلم را بر سر جانیان آن خراب می کند که انتخابات آمریکا و حوادث قبل آن و حین آن و احتمالا بعد آن گویا و شاهد این ماجراست.

  متن این یادداشت به شرح زیر است: متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم محمد رسول الله  والذین معه اشدا علی الکفار رحما بینهم.

(فتح _29).

آری بعد از گذشت بیش از  1400 سال از تولد پیامبر مهربانی و رحمت واسعه الهی، پیامبری که اساس مبارزه سرسختانه با استکبار را بنا نهاد می گذرد، پیامبری که رمز وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان است، پیامبری که با گذشت قرن ها از تولدش لرزه بر کاخ های استکبار و کفار می اندازد و ازاین رواست که دهان مستکبران و زورگویان عالم به اهانت به آن ساحت مقدس آلوده می شود و دولت فرانسه و شخص رییس جمهور آن نمونه بارز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان و افول قدرت های استکباری

13 آبان و افول قدرت های استکباری