مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 21:002020-11-02اقتصادي

معارضات محلی پروژه آبرسانی محمد آباد و بهارستان چیتاب حل شد


مدیرعامل شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع معارضات پروژه آبرسانی به روستاهای محمد آباد و بهارستان چیتاب خبر داد.

- معارضات محلی پروژه آبرسانی "محمد آباد" و "بهارستان" چیتاب حل شد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع معارضات پروژه آبرسانی به روستاهای محمد آباد و بهارستان چیتاب خبر داد.

فیض الله پاسره افزود: این پروژه در سال 1397 از محل اعتبارات تعمیر، نگهداری و نگهداشت شبکه های آبرسانی شروع شده و قریب به 10میلیارد ریال اعتبار نیز صرف احداث یکباب مخزن 200 متر مکعبی و اجرای 3 کیلومتر لوله گذاری شده است.

وی تصریح کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای محمد آباد و بهارستان چیتاب که در راستای تقویت و افزایش کیفیت آب شرب بهداشتی اجرا شده قریب به 90 خانوار از نعمت حیاتی آب شرب بهداشتی برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جا دارد از همکاری ساکنین و معتمدین روستای محمدآباد و از توصیه ها و رهنمودات حکیمانه نماینده ولی فقیه در استان، تدابیر امام جمعه و بخشدار چیتاب و از دستگاه قضایی استان بخصوص تصمیمات قاطع دکتر ملک حسینی دادستان و آقای تمدن معاون دادستانی مرکز استان که در راستای صیانت و حفاظت از بیت المال و مرتفع نمودن معارضات پروژه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارضات محلی پروژه آبرسانی محمد آباد و بهارستان چیتاب حل شد

معارضات محلی پروژه آبرسانی محمد آباد و بهارستان چیتاب حل شد