مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-02اجتماعي

محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرا شد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جا ده ای استان تهران از اجرای محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران از ساعت 12 امروز یازدهم آبان ماه خبر داد.

- عادل مصدقی در گفتگو با مقرر شد در انتهای حوزه راهداری و استحفاظی استان تهران در مبادی ورودی و خروجی ممنوعیت تردد برای خروج پلاک های بومی و ورود پلاک های غیر بومی وضع شود.

مصدقی افزود: در همین راستا با هماهنگی هایی که با پلیس راه صورت گرفت در محور هراز از مشا، در محور فیروزکوه از انتهای شهر فیروزکوه میدان امام رضا، در جاده امام رضا از پاسگاه قدیم پلیس راه شریف آباد، در آزادراه تهران شمال از قبل از عوارضی و اتوبان تهران قم در محدوده نعلبندان و به موازات جاده قدیم تهران قم و در آزادراه تهران ساوه و عوارضی دوم هم ممنوعیت تردد و خروج و ورود اعمال شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جا ده ای استان تهران در خصوص ساعت اعمال محدودیت های در جاده های تعیین شده گفت: این محدودیت ها از امروز 11 آبان ماه از ساعت 12 ظهر وضع شده و تا ساعت 24 روز جمعه 16 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی عنوان داشت: بر اساس این طرح پلاک های بومی در هر استان امکان تردد دارند و این طرح فقط برای خودروهای شخصی است و خودروهای امدادی و حمل مواد غذایی ممنوعیت تردد ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرا شد

محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرا شد