مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-02دانش

مجوز پذیرش در دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور صادر شد


مجوز بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور توسط شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی در خصوص زمان ثبت نام پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور افزود: در حال حاضر هماهنگی های لازم با سازمان سنجش درخصوص شرایط ثبت نام و موارد امتحانی آزمون در حال انجام است و در اواخر آبان ماه زمان دقیق ثبت نام اعلام می شود.

وی افزود: ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور مطابق سال های گذشته، 30 هزار نفر در 1300 رشته محل خواهد بود.

رییس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: داوطلبان پذیرفته شده در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و دروس دوره دانشپذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می شود.

وی با عنوان اینکه این دانشجویان از کلیه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز پذیرش در دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور صادر شد

مجوز پذیرش در دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور صادر شد