مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:102020-11-02سياسي

اقدامات عملی رفع مشکل آب محمدآباد چیتاب/احداث مخزن 200 مترمکعبی


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات عملی برای رفع مشکل آب روستای محمدآباد چیتاب خبر داد.

- مسعود مرادیان در بازدید از پروژه مجتمع آبرسانی محمد آباد چیتاب در گفت وگو با خبرنگار فارس در چیتاب گفت: با جلساتی که با محوریت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و با حضور معاون فرماندار بویراحمد، امام جمعه و بخشدار چیتاب، دهیار محمد آباد و مسئولان شرکت آبفا استان و جمعی از معتمدین روستاهای محمد آباد و بهارستان صورت گرفت، معارضات محلی پیش روی این پروژه برطرف شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به همکاری و همدلی اهالی روستای محمدآباد در زمینه رفع معارضات از تلاشها و رهنمود های امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین مرکز استان و بخش چیتاب و از مساعدت مدیرعامل، مدیریت امور آبفا شهرستان بویراحمد و دفتر امور حقوقی شرکت آبفا استان در رایزنی، هماهنگی و رفع موانع تقدیر کرد.

مرادیان عنوان کرد: برای رفع مشکلات روستاهای محمد آباد و بهارستان با بیش از 90 خانوار جمعیت، مخزن 200 مترکعبی احداث و مخزن 50 مترمکعبی قدیمی از مدار خارج شد.

وی یادآور شد: هدف از اجرای این پروژه تقویت و تامین آب شرب بهداشتی با کیفیت مطلوب تر برای اهالی این دو روستا بود انتهای پیام/.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات عملی رفع مشکل آب محمدآباد چیتاب/احداث مخزن 200 مترمکعبی

اقدامات عملی رفع مشکل آب محمدآباد چیتاب/احداث مخزن 200 مترمکعبی