مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-02سياسي

طول آزادراه های کشور تا 3100 کیلومتر افزایش خواهد یافت


طول آزادراه های کشور از دو هزار و 100 کیلومتر در دوران قبل از دولت یازدهم به سه هزار و 100 کیلومتر در پایان دولت دوازدهم خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم آغاز عملیات ریل گذاری راه آهن همدان - سنندج با بیان اینکه استکبار و آمریکای جهان خوار تمام سعی خود را به کار بسته تا ایران را زمین گیر کند؛ گفت: دشمن شرایط سختی را که در تاریخ هیچ ملتی تجربه نکرده بر کشور ما جاری و ساری کرده اما چرخ سازندگی کشور علیرغم تمام این مزاحمت ها در حرکت است.

اسلامی بابیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران یک جریان زنده وجود دارد و آن هم جریان سازندگی است که موجب توسعه کیفیت زندگی مردم می شود، گفت: دشمن به صراحت اعلام کرده جنگ اقتصادی را انتخاب کرده تا با اعمال فشارهای سنگین انقلاب اسلامی را ساقط کند اما ما با هوشیاری در مسیر دلخواه دشمن قرار نمی گیریم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با همت همگانی هر چه سریع تر این برهه را نیز پشت سر خواهیم گذاشت، گفت: امروز تمام امکانات صنعت راه آهن در داخل کشور تأمین می شود و به کوری چشم آمریکا به هیچ جا وابستگی نداریم و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی لحظه ای کوتاهی نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طول آزادراه های کشور تا 3100 کیلومتر افزایش خواهد یافت

طول آزادراه های کشور تا 3100 کیلومتر افزایش خواهد یافت