مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-02اقتصادي

توسعه ریلی غرب کشور سرعت گرفته است/اجرای 1200 کیلومتر آزادراه


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه ریلی غرب کشور سرعت گرفته است، گفت: در حال حاضر یک هزار و 200 کیلومتر آزادراه در کشور در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خیرالله خادمی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم آغاز عملیات ریل گذاری راه آهن همدان - سنندج بابیان اینکه اقدامات بزرگی در زمینه توسعه ریلی کشور در حال انجام است، گفت: در حال حاضر در شش محور ریل گذاری در حال انجام است و پروژه های عمرانی پیشرفت خوبی دارند.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه با تأمین تجهیزات و استفاده از ریل ملی و تولید داخل ریل گذاری سرعت بگیرد، گفت: رسیدن ریل به استان همدان سرآغازی برای توسعه ریلی غرب کشور است.

خادمی با بیان اینکه بعد از ایستگاه همدان به سمت ملایر، کرمانشاه و خسروی خواهیم رفت و این ایستگاه محل جدایی دو ریل غرب کشور است و در توسعه اثرگذار خواهد بود، گفت: امسال با تمام گرفتاری های مالی برای این پروژه 600 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد ضمن اینکه از پروژه هایی است که صورت وضعیت پیمانکاران نیز در اجرای آن به روز است.

خادمی با بیان اینکه در بخش توسعه شبکه آزادراهی کشور یک هزار و 200 کیلومتر آزادراه در حال اجراست گفت: به زودی 60 کیلومتر از این میزان به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ریلی غرب کشور سرعت گرفته است/اجرای 1200 کیلومتر آزادراه

توسعه ریلی غرب کشور سرعت گرفته است/اجرای 1200 کیلومتر آزادراه