مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 08:102020-11-02سياسي

مصیبت از دست رفتن خاطرات ناب سردار میرزایی


گلعلی بابایی و حسین بهزاد در پی درگذشت یکی از فرماندهان جانباز دفاع مقدس به دلیل ابتلا به کرونا، از عدم ثبت خاطرات وی اظهار تاسف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرگذشت، دیروز یکشنبه 11 آبان در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

در پی درگذشت این رزمنده دفاع مقدس، گلعلی بابایی و حسین بهزاد از پژوهشگران تاریخ دفاع مقدس، یادداشت کوتاهی برای بیان تسلیت و اندوه منتشر نوشتند که در مهر منتشر می شود.

مشروح متن این یادداشت در ادامه می آید: هوالحق آنچه که ضایعه رحلت غریبانه یلانی همچون سردارجانباز و پیش کسوت دفاع مقدس حاج حمیدمیرزایی(رضوان الله تعالی علیه) در این زمانه کرونازده را دوچندان جبران ناپذیرنموده، صرفا فقدان فیزیکی او و هم طرازان رشیدش نیست.

مصیبت اعظم؛ از دست رفتن ابدی مجموعه ارزشمند و بی مانند خاطرات ناب آنان از وقایع انقلاب، دفاع مقدس و سالیان پس ازجنگ درمیادین جهانی دفاع از ستمدیده گان، چه دربوسنی، چه در لبنان است.

خاطرات بکر و دست اولی که ثبت و ضبط و پیاده و مدون و منتشر ناشده و نارسیده به دست و دل نسل جدید، همراه با کالبد فانی آن رادمردان، به سینه سرد خاک گور سپرده شد.

برای ادبیات مستند پایداری ایران زمین؛ چه خسرانی از این بالاتر؟! حسین بهزاد؛پژوهنده و نویسنده حوزه ادبیات مستندتاریخ معاصرایران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصیبت از دست رفتن خاطرات ناب سردار میرزایی

مصیبت از دست رفتن خاطرات ناب سردار میرزایی